۱۳۸۸/۸/۱۱

وصيت احمد عبد اللهی


ایمیل

...ای مولایم مپسند که در بستر مرگ بمیرم و مرا از فیض شهادت محروم مفرما.
به همه خواهران توصیه می کنم که حجاب خود را حفظ کنند که حجاب شما کوبنده تر از خون شهیدان است و همین طور توصیه می کنم رسیدگی به محرومان و خانواده شهدا را فراموش نکنید.
سپاس فراوان به پیشگاه خداوندی که نور عظیم شهادت را بعد از چهارده قرن نصیب امت اسلامی ایران نمود تا در بستر مرگ فانی نشوند و جبهه های جنگ را میعادگاه عاشقان وارسته خود نمود و در این دانشگاه بزرگ والا ترین مدرک را که شهادت است به بندگانش ارزانی داشت
پروردگارا تو خود شاهدی که من شایسته این مقام نبودم زیرا پرونده سیاهم حکایتگر ناخالصیها و معاصی من است.
خداوندا از آینده خویش بیمناکم و احساس می کنم بین من و قرب الهی تو فاصله زیادی وجود دارد و تنها الطاف و عنایات خاصه توست که قادر به نجات از گرداب هلاکت و نیستی میباشد . خداوندا به پیشگاه عزت تو سر تسلیم و تضرع فرود می آورم و از درگاه با عظمتت مسئلت دارم که شرمسارم نسازی و مرا از سربازان واقعی امام زمان قرار دهی .
و اما شما ای امت ، ایثارگران شمائید که در راه بقای اسلام از عزیزترین کسان خود گذشتید. اداره کنندگان واقعی جنگ شمائید. و اینک اسلام منتظر بسیج همگانی فرزندان شماست ،
کربلای حسینی منتظر شماست. سخن اصلی من با آن دسته از هموطنان است که حضور خود را با این جریان هم جهت نکردند و نسبت به جنگ بی تفاوتند ، ای کسانیکه آرزو می کردید و میگفتید یا امام حسین ای کاش ما روز عاشورا بودیم و یاریت می کردیم ، اینک حسین زمان ندای هل من ناصر... سر داده ، اینک ارواح پاک شهدا نظاره گر شماست ، اگر همچنان بی تفاوت باشید مطمئن باشید حسین (ع) شما را نخواهد بخشید .
و اما آندسته از به اصطلاح نماز گزاران که به تسبیح و سجاده اکتفا کرده اند؛ به کلام گهر بار ششمین پیشوای مسلمین گوش فرا دهیدکه می فرماید :
هر که از جماعت مسلمین دوری گزیند و بیعت امام را بشکند با دست بریده به سوی خدا می رود . اگر خواستار بقای خود هستید بیایید قطره ای از این اقیانوس بی کران شوید.
زرق و برق دنیا و تجملات ، شما را خیره نسازد که نتیجه ای جز تهیدستی و ندامت در آخرت ندارد.
از استکبار و نقشه های شوم و رنگارنگ او غافل نباشید .اگر برای اسلام دل می سوزانید از خانواده های محترم و ایثار گر شهدا دلجوئی نمایید که این عزیزان در نزد خدا از مقام والایی برخوردارند. از یاد مجروحین و کوخ نشینان غافل نشوید زیرا سرمایه های اصلی و کار گزاران انقلابند .
مسئولین اداری بدانید که امانتدار مردمیدو خدای نخواسته اگر در امور محوله و حفظ بیت المال و خدمت به این معنی که به کسانی که عزیزان خود رافدای اسلام کرده اند، کوتاهی کنید مسئول خواهید بود و بدانید که این ها دوامی ندارند و تنها چیزی که برایتان میماند جواب و عواقب آن است .
و اما در مورد خودم و سایر شهدا بگویم که شهید منتظر گریه های شما نیست بلکه او پیرو میخواهد و شما ای جوانان که آینده سازان این مملک اسلامی هستیددر سازندگی خویش و سازندگی مملکت کوشا باشید.
ای امت شهید پرور نکته پایانی عرایضم این است که از آن زمان که انقلاب اسلامی را روی کار آوردید بایستی این فکر را می کردیدکه دیگر نبایستی به فکر استراحت باشید زیرا تا آن زمان که باطل وجود دارد نبرد حق و باطل اجتناب ناپذیر می باشد .
به کلام دل نشین مولایمان حضرت ابا عبدالله(ع) توجه کنید که فرمود:
خود را برای تحمل رنجها و مصیبتها و نا کامی ها و نا روائیها آماده سازید و دل قوی دارید که قادر یکتا پشتیبان و نگهبان شماست.
بنا بر این با با کمبود ها و نابسامانیها که زاییده محاصره اقتصادی و توطئه استکبار جهانی است بسازید زیرا که انقلاب ما برای شکم نبود و فقط برای اسلام بود .
خداوندا به روح پاک حسین عزیزت لشکریان اسلام را که پیروان راستین این عزیزهستند بر کفر جهانی پیروز گردان و وجود رهبر عالیقدرمان را تا ظهور مهدیت برای اسلام نگه دار
با آرزوی پیروزی شما ولشکر اسلام .
احمد عبد اللهی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام لطفا عكسهاي كامل از شهيدان حبيب بدرقه و علي رضا راستگويان كه در گروه موزك لشكر در سانحه هواي سيرچ شهيد شدند را دراختيار استفاده كنندگان بگذاريد